UWAGA! Dołącz do nowej grupy Wisła - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

PZU i Policja rozpoczynają kampanię „Mistrzu, zwolnij” dla bezpieczeństwa na drogach

Joanna Idkowiak

Joanna Idkowiak


Z dniem 2 września wystartowała ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU przy współpracy z Policją. Celem tej akcji jest zwiększenie świadomości kierowców na temat skutków nadmiernej prędkości oraz zachęcenie ich do kultury odpowiedzialnej jazdy. W ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a letnie wakacje 2024 roku przyniosły 350 ofiar śmiertelnych, co podkreśla potrzebę pilnych działań w tym zakresie. Kampania ma charakter prewencyjny, stawiając na edukację oraz wzajemny szacunek wśród uczestników ruchu drogowego.

W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij” PZU wykorzysta sprawdzone metody, które były stosowane podczas wcześniejszej akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”. Główne przesłanie kampanii koncentruje się na konieczności reagowania na niebezpieczne sytuacje na drogach, by poprawić ogólne bezpieczeństwo. PZU zobowiązało się również do przeprowadzenia działań prewencyjnych, mających na celu zmniejszenie liczby wypadków i ich tragicznych konsekwencji, które w minionej dekadzie kosztowały życie blisko 25 000 osób.

Wszystkie osoby uczestniczące w ruchu drogowym będą mogły wziąć udział w akcji, otrzymując kampanijne naklejki z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą rozdawane przez funkcjonariuszy Policji. Dodatkowo, akcja przewiduje realizację spotów telewizyjnych reżyserii Jana Komasy, które przedstawiają niebezpieczne zachowania kierowców. Organizatorem akcji jest PZU, które zamierza doprowadzić do realnej zmiany postaw wśród polskich kierowców oraz do wzrostu odpowiedzialności za wspólne bezpieczeństwo na drogach.

Źródło: Policja Cieszyn


Oceń: PZU i Policja rozpoczynają kampanię „Mistrzu, zwolnij” dla bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.9 Liczba ocen:16


Zobacz Także